Fejlesztő: Balázs-Diák Kft.
Demo-játék, így a funkcióknak csak egy része érhető el.
Feladat: egy négyzethálós mezőben a kiindulóponttól kezdve - nyilak segítségével - meg kell adni a méhecskének, hogy merre menjen. Annyi négyzetnyit repülhet előre/hátra/jobbra/balra, amennyi pötty a 2 dobókockán együttesen szerepel. Ha ennyi lépésből nem tudott kijutni, újra kell dobni (azaz rákattintani a dobókockákra) - és újra lehet próbálkozni, még végül sikerül a "cél" mezőre rárepülni.
A játék menete:
- Amikor indul a játék, meg kell adni paramétereket:
- egyszerűsített mezőgrafikák: a választható mezők szürkék legyenek-e;
- lépések jelölése: a nyilak kiválasztásával egyidőben a lépésnek megfelelő mező is jelölt;
- dobókocka maximális értéke: hány pötty legyen legfeljebb egy-egy dobókockán;
- A bal felső sorban látszódnak a dobókockák - rá kell kattintani erre a területre, ezzel határozzuk meg, mennyit kell majd lépni összesen.
- A nyilakra kattintva elkezd az első sor töltődni, majd a második sor... stb.
- Nyilván olyan sorrendet lehet csak megadni, ami "leléphető", azaz a tábláról nem lehet lelépni, sem jelöletlen területre lépni (többféle pálya van, és csak fű felett repülhet a méhecske). Az "x"-re kattintva az utolsó lépést vissza lehet vonni.
- Ha megvan a terv, merre repüljön a méh, akkor a háromszög gombra kattintva elindul a megadott útvonalon.
- Addig kell léptetni ide-oda, míg végül rárepülhet a "cél" mezőre - ekkor van vége a játéknak.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése